zaterdag 17 oktober 2009

Ding 5

Ding 5 Feeds vinden.
Het vinden van feeds is niet zo heel moeilijk en ook het toevoegen aan mijn netvibespagina niet. Bij netvibes moet ik er wel aan denken dat standaard de openbare pagina opstart en ik door moet schakelen naar mijn privépagina. Ik had in het begin ook steeds het gevoel dat ik iets verkeerds had gedaan omdat netvibes 'groen' opstartte en ik, nadat ik feeds had toegevoegd op een 'bruine' pagina terecht kwam. Gelukkig gaf een collega aan dat de lay-out kan worden ingesteld, maar ik vond het zeer verwarrend dat ik mijn eerste toegevoegde feeds niet op dezelfde 'groene'pagina terugzag! Waar ik ook nog steeds tegen aanloop is dat ik iedere keer mijn '23dingenpagina' weer kwijt ben en opnieuw moet opstarten. Standaard is bij ons Zeelandnet de startpagina, misschien is dat de reden. Ik heb de hulp van coaches ingeroepen, omdat ik het gevoel heb erg te zwemmen in een onmetelijke zee van informatie(bronnen).

2 opmerkingen:

  1. Ik vind eigenlijk dat je het geweldig doet: je bent het verst van 'onze kamer'. Wij kunnen straks bij jou om advies. Ik denk dat als je straks wat verder bent alles op zijn plaats valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft een beetje zoeken en proberen, maar het lukt toch prima, gaat goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen