dinsdag 20 oktober 2009

Ding 6 Ontdek Flickr

In het weekend al een beetje gesnuffeld aan Flickr. Een aantal eigen tuinfoto's opgezocht en ge-upload. Helaas wat ypefoutjes gemaakt en ze maar weer verwijderd. Mijn man was naar een vergadering dus ik zag mijn kans schoon om een poosje achter de pc te kruipen. Die houdt hij praktisch elke avond bezet. En toen weigerde Flickr!!! Oeps deze link schijnt niet te werken . . .! Dat kon ik nou net niet gebruiken. Dan maar eerst even nieuws kijken en koffie drinken en jawel . . . . om half negen kon ik in Flickr. Nu maar hopen dat mijn roze pioen te zien is.



Ik weet niet wat er mis gaat maar de link blijft in eerste instantie paars i.p.v. blauw en brengt me niet bij mijn roze pioen. Help!

2e Poging met een andere roze pioen.

Na het concept opgeslagen te hebben en later weer bijgewerkt te hebben blijkt paars toch blauw te worden, maar ik kan de link niet openen.

Dat wordt weer hulp inroepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten