vrijdag 18 december 2009

Ding 15 Podcasts

Nadat ik alles gelezen had en wat mogelijkheden rond klassieke muziek heb beluisterd ben ik tot de conclusie gekomen dat ik met mij allersimpelste telefoontje, dat ik overigens nog maar een paar weken heb. (ja, ik kan ermee bellen!) Tot voor kort deelden mijn man en ik een mobieltje dat eigenlijk alleen gebruikt werd voor noodgevallen. Ik heb ook geen ipod of zo, op, ik zing op de fiets zelf wel of klets wat in mijn hoofd. Zie me dus nog niet echt gebruik maken van podcasts.
Ik kijk af en toe een tvprogramma op een commerciƫle zender op een later tijdtsip omdat ik dan geen last heb van de reclames tussendoor en tegenwoordig kun je sommige uitzendingen van radio en tv via de site nog terughoren of zien. Op naar ding 16.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten