woensdag 23 december 2009

Ding 18 LibraryThing

Leuk al die boeken invoegen! Ik heb al enkele jaren op mijn bureau lijstjes liggen waarop ik titels en schrijvers noteer, die ik waar dan ook tegen kom, om als ik een boek zoek te raadplegen, want mijn geheugen op het gebied van titels van boeken lijkt door de jaren heen steeds meer op een zeef. Ik ben al wat keren in een boek begonnen, waarvan ik onder het lezen tot de conclusie kwam dat ik het al gelezen had. Ik kon ze nu al aanstrepen op mijn lijstjes, maar met LibraryThings wordt dat nog eenvoudiger. Bovendien heb ik dan nog een extra visueel geheugensteuntje door de omslag. Dat kan natuurlijk ook met de catalogus van de Zeeuwse Bibliotheek, maar toch. Ook leuk om gelijk allerlei suggesties te zien van boeken uit hetzelfde genre.


Het heeft trouwens moeite gekost om de LibraryThingslink toe te voegen. Had alles ingevoerd via Windows Explorer, maar dat lukte niet. Heb het uiteindelijk via Google Chrome gedaan en dat ging wel.

1 opmerking:

  1. Leuk om even bij jouw librarything te kijken, moet er nog aan beginnen! Benieuwd of je De Rietdekker mooi vond!

    BeantwoordenVerwijderen