maandag 21 december 2009

Ding 16 You Tube

Ik had natuurlijk wel al eens een filmpje op You Tube bekeken en heb eerst ding 16 goed doorgelezen. Wel ondervonden dat niet alle links werken. Toen wat tussen de filmpjes gesnuffeld en er één uitgekozen om op mijn blog te zetten. Alle reacties goed doorgenomen, want daarin vind ik zeer bruikbare tips en hoop ik wat fouten te kunnen vermijden. Alle aanwijzingen opgevolgd, maar nee hoor, steeds opnieuw (ik geef niet direct op!) verschijnt er een rood kruis. Hulp ingeroepen en gekregen van Marleen die het voordeed op haar eigen blog. Ik terug naar het secretariaat en de aanwijzingen opnieuw opgevolgd, maar helaas, het lukte weer niet!
Mij werd verteld dat het ook aan Internet Explorer kan liggen. Dat vind ik uitermate irritant, want ik voelde me al vaak een halve, dan wel hele digibeet en deze ervaring maakt het er niet beter op.
Dat jullie dit filmpje kunnen zien is te danken aan Marleen die het er via Mozilla Firefox op heeft gezet.

1 opmerking: