woensdag 20 januari 2010

Ding 20 Muziek online beluisteren in een sociaal netwerk

Muziek online beluisteren. Dit is echt leuk! Back to the sixties. Ik heb heerlijk meegezongen met een video van Simon en Garfunkel. Ken de tekst van The Boxer en The Sound of Silence nog bijna vlekkeloos. Maar ook door ons koor gezongen werk van Puccini, Schubert en anderen gevonden. Kon ik ook met de video het Gloria van Puccini uit de Messa di Gloria meegalmen! Ik heb ook op titel gezocht en bijv. Aranjuez gevonden. En Umoja van Blof. Helaas leverden niet alle zoekpogingen resultaat op. Er moet natuurlijk wel een cd of dvd van bestaan.
Het tweede deel 'in een sociaal netwerk' zie ik dan weer minder zitten. Nostalgisch genieten, prima, maar er via de pc met anderen over van gedachten wisselen? Ik ga liever samen zingen!

1 opmerking:

  1. Ookal zul je geen reacties plaatsen, je hebt gelukkig toch plezier van deze tool!

    BeantwoordenVerwijderen