zaterdag 7 november 2009

Ding 10 Social bookmarking en Delicious

De blauw/zwart/witte blokjes van Delicious doen wat aan een dambord denken, maar dat heb ik sinds de kinderen lein waren nauwelijks meer gespeeld.
Ik heb een weersite toegevoegd aan delicious, maar of die zo relevant is voor dit leerproces? Ik ben zelf erg geïnteresseerd in het weer. Omdat ik dagelijks naar mijn werk fiets is ook buienradar.nl zeer favoriet (Jos Broeke ook). Tot een aantal jaren geleden gingen we met de weersvoorspelling voor die dag op pad, maar nu kijken we bij wat onbestendiger weer voor we aan een fietstochtje beginnen meestal even op buienradar.nl. Ik ben een enorme strandliefhebber en 's zomers is de site http://www.meteowallie.nl/ heel erg populair bij ons thuis. Via de strandcam zou je me bijna kunnen zien zwemmen. Ik ben daar trouwens al eens gespot door Ruben Oreel, die, logisch natuurlijk, niet echt oog voor mij had maar voor de verdwaalpalen.



Een beetje afgedwaald, dus . . .
Ik zie 'delicious' als 'favorieten', maar ik zit privé te weinig achter de pc om 'favorieten' met allerlei andere mensen te delen. Ik weet (nog) niet of dit ding me veel gaat opleveren.

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto, je loopt daar in een blauw badpak nietwaar?
    Je kunt ook bookmarks op privé zetten in delicious als je iets niet zou willen delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk nuchter bericht en ja, was het maar weer zomer!

    BeantwoordenVerwijderen