zaterdag 14 november 2009

Ding 11 Wiki's

Ik had natuurlijk al wel kennis gemaakt met wikipedia, maar ik keek er toch zelden op. Nu ik wat meer heb rondgekeken kan ik me het nut voor evt. scholen en sommige bedrijven wel voorstellen. Ik vond het grappig om de Zeeuwse wiki's te zien en ik kan me indenken dat je op die manier bijvoorbeeld een soort boekje samenstelt. Natuurlijk heb ik zitten spelen in de zandbak, maar ik zou toch graag fouten willen herstellen en dat lukte me toch niet erg. Ik had alvast een foto geupload, maar kon er toen geen tekst meer bij schrijven, dus nieuwe poging op een lege bladzijde, daar de foto (uit mijn eigen bestand) aan toegvoegd, maar die verscheen toen levensgroot en het lukte me niet het formaat aan te passen. Ik zag trouwens opvallend vaak hoofdletters midden in de tekst verschijnen en dat niet alleen bij mij. Foutje in het programma of typ ik echt zo slecht?

1 opmerking:

  1. Als je wilt kunnen we er een keer samen naar kijken.
    Het verschijnen van een ander lettertype of hoofdletters gebeurd volgens mij wel eens als je de tekst van een andere website kopieert.

    BeantwoordenVerwijderen