dinsdag 3 november 2009

Ding 9 Web 2.0

Ik wordt niet erg verleid tot het langdurig achter de pc zitten en ik merk de laatste weken dat door het werken aan 23dingen mijn nek behoorlijk aan het protesteren is. Zeker als ik geconcentreerd bezig ben en omdat voor mij de materie toch nogal vreemd is, ben ik dat.
Zeker in het begin, maar nu toch ook nog wel vaak, had/heb ik geen idee wat ik aan het doen ben, op welke pagina ik zit en hoe ik weer op de andere/vorige terecht kom.
Desondanks heb ik wel ontdekt dat de mogelijkheden van Web 2.0 legio zijn en herken je ik toepassingen, die ik in '23dingen' ben tegengekomen.
Ik ben best benieuwd naar wat er in de volgende 'dingen' aan bod gaat komen.

1 opmerking:

  1. Hoi Omphalodes,

    Fijn om te horen dat je al wat vaker het gevoel hebt dat je weet wat je doet en hoe het werkt.
    Ben benieuwd wat je van de volgende dingen vind en welke je misschien wel blijft gebruiken na de cursus.

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen