dinsdag 17 november 2009

Ding 12 Twitter

Ik heb al moeite met een mobiele telefoon. Ben in het gebruik niet erg bedreven. Vind bovendien dat mensen die te pas en te onpas gebruiken en erger me behoorlijk aan al die onbenullige gesprekjes van 'waar ben je?', 'wat doe je?' en in de winkel: 'ïk sta nu bij de groente, wat zal ik meenemen?' en dan zou ik moeten gaan twitteren en nog meer achter de pc kruipen? Maar dat doen twitteraars misschien ook wel meer met hun mobieltje.
Nee hoor, voor mij geen twitteren.
Het was vanmiddag lekker weer en dan pak ik liever mijn skeelers. Daar geniet ik meer van.
PS
Ik had wel mijn mobieltje mee, want mijn dochter is hoogzwanger!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Omphalodes,

    Spannend hoor, een hoogzwangere dochter!
    Niet elk ding hoef je te gebruiken, maar zie je wel kansen voor de bibliotheek? Of voor jezelf om op de hoogte te blijven? Misschien een paar interessante twitteraars gaan volgen?

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oma-lodes,
    Dit had nu toch een prachtig bericht geweest van jou de hele wereld: Alweer oma geworden. Dan hadden we allemaal al geweten dat jij inmiddels voor de 2e keer oma bent geworden.

    Van harte gefeliciteerd met je tweede kleindochter. Ook voor opa-lodes.

    BeantwoordenVerwijderen