maandag 2 november 2009

Ding 8 Online plaatjes bewerken

Bij sommige, eigenlijk heel veel, sites heb ik de neiging om bij de eerste aanblik het zaakje gelijk weer weg te klikken. Ik word niet lyrisch van al die drukke pagina's en de schreeuwerige kreten. Maar FD's Flickr Toys en vooral Fotoaanpassen vond ik wel leuk. In Ding 7 al wat gemaakt. Voor het samenstellen van fotoseries is het aardig.
Als je flyers, posters, werkstukken enz. zou moeten maken vind je op deze sites handige hulpjes, maar ik zie mezelf die toepassingen niet vaak (meer) gebruiken. Ik weet nauwelijks wat gamekaarten zijn laat staan dat ik die zou willen maken!

Dan nu maar een aardig tafereeltje: opa, oma en kleindochtertje . . . .

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit, en ookal gebruik je het misschien niet meer straks, je ziet wel de mogelijkheden en hebt het geprobeerd. Goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen