maandag 30 november 2009

Ding13 Online kantoortoepassingen


Mijn laatste blogbericht dateerde van 17 november en het is alweer even geleden dat ik alles over Google Docs had bekeken en gelezen. Een collega had me een document gestuurd wat ik braaf heb gecorrigeerd en hoewel ik het had gesaved kreeg ik toch weer het oorspronkelijke document te zien. Ik had er misschien toch nog iets anders mee moeten doen? Zowat 14 dagen later ben ik zowat alles al weer vergeten, maar dat lijkt me logisch: inmiddels is onze middelste dochter bevallen van haar eerste kindje. Wij grossieren in meiden lijkt het wel: zelf 3 dochters en nu heeft, na onze oudste dochter vorig jaar, ook de tweede een dochtertje gekregen: Emma. Ziekenhuisbezoekjes (het werd uiteindelijk toch een keizersnede), twee weekenden kinderen met aanhang over de vloer en vanmorgen de baby in bad gedaan, nou ja, in de tummytub en wat huishoudelijke karweitjes om de jonge moeder te ontlasten, hebben mij aardig van de pc weggehouden.
Omdat wij als collega's bij elkaars documenten kunnen zal ik waarschijnlijk geen gebruik maken van google docs. Mijn jongste dochter schrijft incidenteel teksten voor een touroperator en maakt daarbij wel van deze mogelijkheid gebruik. Ook tijdens haar studie heeft ze er bij groepsopdrachten mee gewerkt.

1 opmerking:

  1. Van harte met de kleine meid, oma Marja!

    Verder veel succes met het vervolg van de cursus. Je (klein)dochters zullen vast trots op je zijn... Zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen